22 Nisan 2015 Çarşamba

'' Eyy..


'' Eyy Sevgili ''

Yalnızca kanatlarım ol benim ben kendi kanadımı parçalamış ve tekrardan uçurumdan aşağıya kendini atmış bir adamım her şey düzelecek diyorum ve ben sıfırdan değil de --eksi birden başlayacağım İnanmak bir şeyin yarısı derler doğrumu bilmiyorum yada şöyle söyleyeyim '' BEN '' bir şeye inandığınız taktirde yada birine güvendiğiniz taktirde ilk ne yaparsınız..??
Olumsuz yönlerim de var benimde sonuçta beş parmağın beşi de bir değildir mesela ama bir o kadar da iyi yönlerim vardır birine çok çabuk güvenirim sonra o güvendiğim kişi alır beni bir çarmıha gerer beni belki diri diri öldürmeden kuyunun en aşağısına en boktan yerine atar hemen ve ben yine de güven duymaya devam ederim en çok kim kaybederse zaten bir kumar masasına oturduğun zaman her zaman kumar sahibi kazanır ve ben yenilmeye mahkum kişiyim.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder