15 Nisan 2015 Çarşamba

·٠•● Yanlışlarım ♥ ●•


Kendime karşı ne kadar çok yanlış yaptığımın farkına varıyorum artık. Eskisi gibi değil hayatım çöküntü içinde sürüklenmeye hızla devam ediyor. Yanlışların içerisinde başka yanlış yapmaktan korkuyorum kendime söylediğim yalanların aslında doğru olduğunu kendimi kurtarmak için haklı olduğumun farkına varıyorum. İyi biri olmak, iyilik yapmak kime yada ne şekilde ne yapacağının önemi yoktur aslında. Sadece o iyiliğin günü geldiğinde tokat gibi suratında patlamaması eğer o tokat bir kere suratında patlarsa işte o zaman hayatın gerçek yüzüyle karşılaşırsın insanların nankör biri olduğunu o zaman anlarsın. Kimse bu hayatta dört dörtlük değildir tabi dört dörtlük olmanı da kimse beklemez senden sadece kendin olmanı beklerler kendin ol adam ol gibisinden laflar söylerler kimilerine göre piç biri ol derler, kimilerine göre orospu ve onların çocukları olmanı isterler herkes senden illaki bir şey bekler ailen, dostların, uzak yada yakın arkadaşların yani, sevgilin, mutlaka ama mutlaka bir şeyler beklenir senden iyi yada kötü vereceğin her tepkiyi hesaplamakta zor iştir. Bu güne kadar uğruna inandığım herkes tarafından yusuf gibi kuyulara atılınca güven duygumu kaybettim artık kendime dahi güvenmez oldum mutlaka biri tarafından güvenim kırıldı. İnandığım kişilerde öyle aşık olduğum kadınlarda öyle ya kalbimi kırdılar ya ölmem için dua ettiler. Dua etmenin hiç bir anlam ifade etmediğini tanrının bizi yeryüzüne kızdığı için gönderdiğini,, aslında ne adem oğluyuz nede havva kızıyız biz bu dünyaya öğrenmek için geldik biraz da kırılmak için.

 Bu güne kadar çok kırıldığımı her fırsatta ifade ettim durdum kalbimin kırıklığının biri bitmeden diğeri başladı sürekli kırılarak geçirildim. Sürekli yanlışlarımı arayıp durdum sürekli kendimle olan savaşımı bitirmek için sustum o kadar çok sustum ki önümde duran bardak çatladı o kadar çok sustum ki melekler ağladı. Önceleri neden terk edildiğimi anlamaya çalıştım sonra hiç bir şey bulamadım neden yada niçin elimde olmayan nedenler beni neden terk edilmeye mahkum bırakıldığını anlamak için uğraştım. Önce kanından bir parça olduğum insan tarafından terk edildim sonra sevdiğim kadın tarafından terk edildim benim evrenimde son dakika olarak haber bültenlerine verilmeye kalksa terk edilmeli bir şey olurdu.

 Uğruna bir şeye inanmak isterdim bu psikoloji bozuk tarafımı bir yere gömmek çok isterdim olmadı işte elimde kocaman bir sıfırla kalakaldım durdum bir otobüsün penceresinden yolu izleyerek geçirdim ömrümü kendimi hiç bir zaman iyi biri olarak görmedim başka insanların gözünde iyi biri olarak görüldüm iyi biri olmak kötü bir şeydi iyi biri olmak saçma bir duyguydu bu dünyada ne kadar kötü olursan o kadar çok kazanırsın diye öğrettiler bana bende aksini yaptım ne kadar çok iyi biri olarak gezdiysem sokaklarda ya dövülerek yada ağlayarak geçirdim. yada kırılarak

 Hatalarımı bir bir önüme koyuyorum da aslında kendimi sevmeye kalksam belki o zaman her şey düzelir dedim böyle bir şeyin olması da imkansız olduğunu kendi gözlerimle görünce boş ver dedim. Neyse işte insanlar dedik, iyi dedik kötü dedik siz siz olun sadece kendiniz olun başkaları için yaşamayı bırakın ölmeyi ölüm kelimesini başkaları içinse helede hiç denemeyin kendinize saygınız olsun başkalarına saygı duyarsanız karşılık beklemeyin duygu, sevgi kelimesi yada aşk kelimelerini aramaya kalkmayın bırakın onlar sizi bulsun kendinizi çok sevin ben kendimi hiç bir zaman sevmedim hiç bir zaman saygı duymadım sürekli kendime yalan söyledim hatta o kadar çok ileriye gittim ki kimin yalan söylüyor kimin doğruyu söylediğine hemen anlar oldum. Yüksekte yer tutmak iyi bir şey değildir günü geldiğinde aşağıya çakılırsın o kadar hızlı düşersin ki aşağıda seni bekleyen insanlar kalbini kırar.

 Kalbim diyorum gerçek anlamda çok kırılmış bunu bir kez daha anladım insanlar bazı şeylerle yüz yüze gelince anlıyor bende bu gece anladım neyse bu gece biraz olsun buraya içimi dökeyim dedim iyi oluyor aslında yatağımdan kalkamıyorum avradını sikim dört gün oldu hasta hasta hiç bir şey yapmıyorum sürekli müzik dinliyorum bazı parçaları belkide yüz kez dinledim şuan onun dahi hesaplamasını yapabilirim açıkçası neyse işte bundan sonra gelen otobüs nereye gider hiç bilmiyorum ama umarım bir yerlerde durur mola verir......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder