18 Mayıs 2016 Çarşamba

Aşk Diyorum, O'nu Onsuz Yaşamak Belki de...

Her İnsan Kendi Hikayesini Yaşar...
ve her aşk bir umutla,
bir hüzünle yoğrulur...
Bu günlerde buğulanmış gülüşlerimle anlamlandırıyorum Sözcüklerimi...
Yağmur Damlası Gibi Düşüyor Kalemimden Sözcükler...
Yazmak Benim Aşk'a Dair Kalkanım Sanırım...
Belki de Böyle Mutlu Oluyorum Sevdadan Yana...
Aşk İçin Söylenen Sözlere Dikkat Ettiniz mi Hiç?
Aşk Nedir Diye Sorulunca;
Ya Dünyanın En Güzel Şeyi, Yada Büyük Bir Acı Diye Adlandırılıyor…
Peki Nasıl Oluyor da Bir Sözcük İki Zıt Anlama Gelebiliyor?
Nasıl Hem Muhteşem Hem Berbat Bir Duygu Olabiliyor?
Aşk Nedir Diye Kim Sorsa Sorsun Bana Bugünlerde, Verdiğim Cevap Hep Aynı...
Aşk Benim İçin Sabretmek, Hayalinde Yaşatarak Ateşini,
Ateşini Katarak Hayaline, Vazgeçmemek...
Bazıları Aşk İçin Acı Der Ya? Diyenlere İnat, Acım Yüreğimin En Ücra Yerlerinde Sessizce Ağlamakta...
Çırpınırken Yokluğunda, Kimse Duymasın Diye Sessiz Haykırışlarda...
İçimde Severken, Yokluğunda Erirken Bedenim Günden Güne; Bir Arasa, Bir Duysam Sesini Diye Allah’a Yalvarmakta...
Aşk Bu İşte, O'nu Onsuz Yaşamak Belki de...
O'nu Onsuz İstemek Her Solukta...
Aşkın Adı Hasret...
Yokluk...
Sabır...
Ve Milyonlarca Yakarış...
Şimdilerde Şaire Diyorlar Bana..
Önüne, Arkasına "Deli"yi de Ekliyorlar Sanırım...
Bazen Düşünüyorum Geçmişi, Adı Üstünde Geçmiş İşte,
Ama Geçmemiş...
Aslında Dönmeyecektim Onun Olduğun Şehre...
Bir Şeyler mi Oldu?
Ne Hissettim?
Ne Düşündüm?
Hatırlamıyorum Şimdi...
Sadece İçimden Geldi...
Belki de Soluduğu Havayı Teneffüs Etmek, Tenine Değen Rüzgarları Hissetmek, Ayak İzlerinin Olduğu Caddelere Basmak...
Belki de O'nu Özledim?
Belki de...!
İnsan Nasıl Yaşadığı Sevdadan Geçebilir ki?
Yaşamamış mıydım?
Yaşayamamış mıydım?
Gözlerinin Derinliklerinde Kayboluşum Var...
Her Rüzgar Esişinde Burnumun Sızlaması Var...
Gözlerim O Kadar Dolu ki...!
Yağıyorum İşte Öylesine...
Olmuyor İşte...
Elimde Değil İşte,
Seviyorum...
Elimde Değil İşte...!
Elimde Değil...!
Ne O Bana Bir Kapı Açtı, Nede Ben Kapıyı Kapatabildim...
O Hep Uzak Şehirdi Benim İçin... Bir Türlü Bitmedi Yol,
Varamadım Şehrine... Şimdi Ellerimde Kalan Hüzünler mi,
Yoksa Sevmeyi Özlediğim Seneler mi? Karmaşık Olan Ne Hayatta?
O'mu Yoksa Ben mi?
Ya da Aşkın Ta Kendisi mi?
Yorgunum...!
Beynim,
Tenim Yorgun... Kendime Sürgün Yaşamaktan Yorgunum...!
Kendime Bile Hükümsüzüm... Düşlerim, Düşüncelerimi Sarmış,
Ve Benim Bile Haberim Yok O'nu Bu Kadar Düşlediğimden...
Sessizce, Sakince Vuruyor Sesi Yüreğime...
Tanımsız Kalmak En Uygun İfadeyi Giydirememek Kelimelere Ne Kötü... Eksik,
Yarım Hissetmek, Taşmak Ama Sığamamak Denizlere Bile...
Duyuyor mu Beni?
Duyuyor mu Sesimi?
Çığlıklarımı?
Görüyor mu Beni?
Yokluğunda Parçalanan Benliğimi?
Hissedebiliyor mu Kalbimi?
Acılarımı,
Ruhumu,
Varlığını?
Beni Hissedebiliyor mu?
Aklına Ben Gelince Ne Hissediyor Mesela?
Durgunlaşınca,
Gözlerin Uzaklara Dalınca,
Birinin Gülümseyişinde Beni Yakalayınca,
Kokumu Alınca?
Aklı Hiç Sorular Sormuyor mu Ona?
Ne Cevap Veriyor Merak Ediyorum?
Beni Unuttuğunu,
Aklına Bile Gelmediğimi,
Hiç Özlemediğini mi Diyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder